fredag 20 mars 2009

Smarta Mammor!





I slutet av förra året blev jag kontaktad av en tjej som gillade mina grejer. Hon hade en idè;
Att samla ihop en bunt "smarta morsor" och låta Sverige få ta del av dessa och deras kreationer!
Ja, det skulle alltså till en webshop. I mitten av april ska den stå färdig och jag hoppas att den gör det, kan knappt tänka mig vilket jobb det måste va att fixa och dona, vi är totalt 14 st som ska sälja
på sidan och det ska bli så spännande att få se vad alla andra gör för grejer. Om det mest är "smarta" grejer eller mest kläder...hm det återstår att se!

Ovanför syns alltså lite färska repriser som ska sälja på smartamammor.se!

3 kommentarer:

Camilla Porsman sa...

Älskar den lilla vagnväskan, den ser verkligen supersmart ut.

Anonym sa...

vad roligt med webshop! Heja dig!
Kan man köpa pimpningar där också? :-)
Tjingeling
Martina/sweetish

www.sweetish.se

Daling sa...

Tyvärr finns inga pimpningar där då sidan e bara för barn, tror jag..
Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du faktiskt VAR en tvättäkta Pimp! Hahaha

Pimp rules!