söndag 8 mars 2009

Mina fina fina stämplar!


För en tid sen hittade jag Martinas hemsida, det resulterade i ett habegär och senare ett trevligt och givande byte! Martina som har ypperligt god smak hade fattat tycke för Daling och därför gjordes två st pimpningar av vuxen toppar och en liten klänning med den bajsande pudeln. (Bilderna på dessa blev dock i all hast rent kassa så er fantasi får vandra fritt här.)
Jag fick även ett antal färger och papperslappar att trycka på och vips så såg det ut såhär!
Jag har väl inte riktigt bestämt mig för hur det ska se ut, det är alltså två separat stämplar, men jag gillar det skarpt!! Man kan väl i princip få vad som helst till en stämpel av henne, billigt är det också! Så tack snälla söta Martina som fixade så himla bra!!

Så, nu när jag äntligen uppdaterat min sida så kan jag surfa runt på er andra pysslares bloggar vilket är alldeles för ångestframkallande när man försummat sin egen...

4 kommentarer:

mustafa sa...

welcome back! vilka fina stämplar du fått.

Daling sa...

Tackar tackar! Känns skönt att va back in the game!

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vad kul att se uppdateringar på din blogg. Hittade den när jag började sy för några månader sen och blev inspirerad. Hoppas på att få se mer snart!

Daling sa...

Kul att inspirera!! Ska genast besöka din blogg!!