tisdag 21 oktober 2008

Oh Shit!




..eller Crap-a-Diddeli-Doo, som Ned Flanders hade sagt om han fick se den nya kjolen, sen hade han tvingat mig att krypa till korset och erkänna min synd! Så jag gör väl det då; Jag har syndat. Jag har skändat den allra heligaste av kjolar nämligen Pudelkjolen!
Hittills har Pudelkjolen fått vara sådär flickig & vippig & ärtig & pastellig som det skulle vara på 50-talet då den gjordes men tillslut kunde inte Jycken hålla sig längre, han var helt enkelt tvungen att lägga en kabel, PÅ kjolen dessutom! Tja, säga vad man vill om det men INGEN kan hålla sig i 50 år!
Just den här är gjord i svart velour, grön pudel och röda sömmar.
Återkommer med bild imorgon, ska bli spännande att se hur den ser ut på lilla B!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på bilden. :) Kram Elsa & Mary

Anonym sa...

Shit (ha,ha...) vilka coola kläder!!!! Denna blogg ska jag absolut följa. Har även lagt bud på tradera. Är ju så svag för popkonst...

AMDAdesign sa...

Helt klart den bästa applikationen jag sett helt min stil =D

Daling sa...

Ja popkonst å bajs! Det e livet det!
Hahaha

Anonym sa...

Du gjorde ett snyggt jobb med denna.
Tur att den är luktfri.
Så man vet att det är "lilla fröken" som luktar. Ha ha
Kramar Mamma.

Anonym sa...

Hej hopp!!!
Helt underbara kläder!!! Älskar verkligen din kreativitet och ditt sätt att omvandla den till de coolaste kläderna någonsin!!! Hoppas så att man kommer få se mer av dessa :oD
Väntar med spänning på fler plagg att buda på på tradera.

Lycka till med all sömnad!

MVH// Johanna

Daling sa...

Tackar ödmjukast för komplimangen!
Kommer va glad en hel vecka och får massa mer energi till att skapa!!=D
Det kommer mera strax....

mustafa sa...

gött att kunna rasta pudeln sådär i sin omedelbara närhet.

och länka på du bara.

BRUNo.RANGE sa...

Vad härlig kjol med glimten i ögat!

Mallaching sa...

haha ooo så bra! Hur bra blogg som helst! Denna lägger jag klart till på bloggkoll! :)

spooon sa...

Haha! Underbart!