måndag 20 oktober 2008

Fredssvalan is back!



Det fullständigt kryllar av barnkläder i butikerna! Svensson shoppar som aldrig förr!
Därför ställde jag mig frågan; Vart är koftorna?
Detta uråldriga, oumbärliga, mysiga allround plagg lyser med sin frånvaro på barnavdelningen!
Nä, detta måste åtgärdas! Fredssvalan kommer till undsättning.
Ja menar hur praktisk är inte en kofta? Vinter som sommar, till kortärmat el långärmat, till byxor el kjol.
Har sett ett fåtal stickade koftor i butik men det blir ju så tjockt att man måste gå upp en storlek på jackan för att den ska få plats, så den här underbara koftan är gjord i lagom tjock jersey. Garanterat nåt som kommer användas flitigt av min dotter iaf!
Den finns med gröna kantband också!!

Jag tycker att den funkar på både pojkar å flickor, vad tycker ni?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fredssvalan är helt fantastisk, så snygg! Vi gillar koftor också.

Daling sa...

Ja visst e den!! Och om man trycker på ditt namn så kommer din blogg upp ser jag nu!! Ska surfa in där lite senare och kolla vad ni haft för er! ;)

Thea sa...

Hej!
Fina saker du syr! Gillar speciellt din fina John Blundklänning och Campbellklänningen!
Ha det!

Y sa...

jättesnygg kofta!
följde sytråden hit och ska nu surfa vidare bland dina inlägg

mustafa sa...

ja, fram för mer koftor.