lördag 2 maj 2009

Efterlyst!



Ulla (min USB-kabel) har försvunnit!
Kling & Klang tar upp fallet i nästa veckas Efterlyst och då hoppas jag på att få svar på vad som hänt henne. Denna ovisshet är förtärande och jag ligger sömnlös om nätterna och kliar mig i skallen. Var i h-e är du, Ulla??
Att hon frivilligt skulle ha gett sig av är inte troligt, även hennes pass och plånbok finns kvar i lägenheten. Det finns inga spår av inbrott eller att hon skulle ha utsatts för något brott men vi utesluter det heller inte.

Hon sågs senast i sin bostad natten till torsdagen den 30:e april, sedan dess är hon alltså spårlöst försvunnen!

Har DU sett Ulla? Har du hört något som skulle kunna bidra till att hon upphittas?

Alla tips är välkomna och utav intresse!

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Tufft! Hoppas hon dyker upp! Tyvärr har vi inga extra att avvara, de verkar försvinna på fler än ett ställe, kanske går en seriekidnappare lös ;-).

stora lilla j sa...

MEN så konstigt - vår usb-kabel har också fått fötter, jag skulle just skriva ett inlägg men bestämde mig för att surfa runt litet först! Undrar om det är någon konspirasion, eller om samtliga usb-kablar tagit sitt pick o pack och dragit till varmare breddgrader????

Daling sa...

hm ja verkligen egendomligt!
luktar nästan myteri när det alltså verkar vara nån sorts frånvaro av andras Ullor också...

LillaBarn sa...

Om du har småbarn, så kan du kolla alla uppenbara ställen som te.x i toaletten, soptunnan eller sandlådan. Annars så vet jag inte riktigt, vi köper en ny USB cable var och varannan vecka. Ungerfär som måttband, strumpor och nagelsaxar så försvinner de med jämna mellanrum...